KRATY ROLOWANE
Kraty rolowane – kraty przetestowane i sprawdzone pod względem jakościowym, co zapewnienia pełne bezpieczeństwo osobom użytkującym. Staranne wykonanie krat oraz najwyższa jakość użytych do produkcji materiałów gwarantuje wysoką odporność antywłamaniową oraz długotrwałe i bezawaryjne działanie mechanizmów.
Kraty rolowane produkowane są zgodnie z wytycznymi Polskiego Komitetu Normalizacyjnego i posiadają Aprobatę Techniczną COBR oraz Certyfikat Zwiększonej Odporności na Włamanie.
Krata stalowa sinusoidalna – zbudowana z profili w postaci sinusoidalnych rurek ocynkowanych ogniowo połączonych ze sobą przegubowo stalowymi spinkami. Wykonywane są w kolorze stali ocynkowanej.
Krata stalowa cegiełka – zbudowana z profili w postaci rurek stalowych ocynkowanych, połączonych w układzie prostokątnym.Wykonywane są w kolorze stali ocynkowanej.
Krata stalowa perforowana – zbudowana z profili stalowych jedno ściennych perforowanych ocynkowane ogniowo. Otwory w profilach posiadają średnicę 3,3 mm. Kraty tego typu wykonywane są w kolorze stali ocynkowanej.
Krata aluminiowa z otworami – zbudowana z profili z wyciętymi otworami. Zaleta tych bram jest możliwość pomalowania na dowolny kolor z palety RAL. Jest również możliwość łączenia z profilami pełnymi co w efekcie daje nam możliwości tworzenia własnych układów paneli kraty.
Kraty mogą być obsługiwane systemem sprężynowym lub napędem elektrycznym sterowanym za pomocą przełącznika kluczykowego lub pilota.
Zabezpieczenia:
• Zamek w dolnej listwie uniemożliwiający wyważenie kraty.
• Hamulec bezpieczeństwa który blokuje opadnięcie kraty.
• Zabezpieczenie przed nawinięciem kraty zabezpiecza nawijanie kraty gdy w kracie znajduje się niepożądany element.
• Zabezpieczenie krawędziowe w dolnej uszczelce stosowane w pracy z silnikiem.
• Mikro wyłącznik zamka stosowany w pracy z silnikiem zabezpiecza otarcie kraty przy zamkniętym zamku.
• Wieszaki blokujące. Stosowane w niektórych typach krat. Uniemożliwiają podniesienie kraty z zewnątrz.
Kraty mogą być otwierane za pomocą sytemu sprężynowego lub za pomocą napędu elektrycznego. Sterowanie odbywa się za pomocą przełącznika kluczykowego, przyciskowego lub sterowania radiowego z pilotami.